مایکروسافت بیلد 17040 از ویندوز 10 را با چند قابلیت جدید منتشر کرد.

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
18:2
جمعه 26 آبان 1396

 همچون هفته‌های اخیر، مایکروسافت در این هفته نیز یک نسخه آزمایشی جدید از سیستم عامل ویندوز 10 منتشر کرد. این نسخه آزمایشی که با شماره 17040 منتشر شده است هم اکنون در دسترس کاربران عضو حلقه از برنامه Windows Insider قرار دارد.

 

بیلد 17040 از ویندوز 10 نیز همچون نسخه‌های آزمایشی گذشته با رفع تعدادی از باگ‌ها و مشکلات این سیستم عامل همراه است و همچنین چند قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود این تغییرات و قابلیت‌های جدید در بهار سال آینده و در قالب به‌روز رسانی بزرگ Redstone 4 در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد.

 

هم اکنون برنامه Settings به کاربران اجازه می‌دهد که در هنگام استفاده از نمایشگرهای با قابلیت‌ HDR، میزان شدت روشنایی محتواهای استاندارد SDR را هم تنظیم کنند. مایکروسافت اعلام کرده است که کاربران می‌توانند بر روی نمایشگرهای HDR به مسیر Settings سپس System و سپس Display مراجعه کنند و در صفحه HDR and advanced color settings با استفاده از یک نوار لغزنده میزان این شدت روشنایی و درخشانندگی را تنظیم نمایند. بنا به اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت این قابلیت بنا به درخواست‌های کاربران به ویندوز 10 افزوده شده است.

 

برنامه Settings همچنین هم اکنون دارای بخش جدیدی است که امکان تنظیم نشانگر ماوس و دیگر تنظیمات مربوط به صفحات لمسی را به صورت یک‌جا در دسترس کاربران قرار می‌دهد. صفحه کلید لمسی ویندوز 10 نیز هم اکنون در نسخه جدید با قابلیت‌هایی تازه همراه شده است. امکان انتقال دستورات به این صفحه کلید از این پس با رسم اشکال مختلف بر روی آن ممکن شده است. این قابلیت در حال حاضر از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و مایکروسافت قصد دارد در آینده سازگاری آن با دیگر زبان‌ها را هم به ویندوز 10 اضافه کند.

 

پنل مربوط به شناسایی دست خط نیز هم اکنون در این نسخه جدید با تغییراتی همراه شده است. این پنل هم اکنون قادر است کلمات نوشته شده توسط کاربران را با دقت بیشتری شناسایی کند و به آن‌ها اجازه دهد بدون دخالت صفحه کلید و تنها با کشیدن یک خط، کلمات و حروف را از یکدیگر جدا کرده یا به هم بچسبانند. امکان پاک کردن پنل نیز در حال حاضر با کشیدن یک نیمه مربع فراهم شده است.



تعداد بازدید از این مطلب: 37
بازدید : 37

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود